Nestlé pazemina pārdošanas prognozes un izaugsmi meklē jaunos produktos

Šveices pārtikas un dzērienu uzņēmums Nestlé samazināja savas pārdošanas prognozes šim gadam, jo tas cīnās, lai atgūtu inflācijas skartos patērētājus, kuri ir pievērsušies lētākiem zīmoliem.

Nestlé paziņoja, ka sagaida, ka 2024. gadā pārdošanas apjomi pieaugs vismaz par 3 %, tādējādi samazinot savas iepriekšējās prognozes, kas bija aptuveni 4 %.

Šveices uzņēmums cenšas atgūt klientus pēc tam, kad inflācijas izraisītās augstās cenas ir likušas klientiem izvēlēties lētākus zīmolus.

Tomēr grupa norādīja, ka cenas ir samazinājušās straujāk, nekā gaidīts, kas pamudināja mainīt prognozes.

“Atgriezusies pozitīva reālā iekšējā izaugsme. Otrajā ceturksnī mēs uzlabojām apjoma un sortimenta pieaugumu visā grupā. Nestlé Health Science atveseļojas, kā plānots, un ir gatavs spēcīgam otrajam pusgadam. Raugoties uz atlikušo gada daļu, mēs turpināsim veicināt RIG (reālo iekšējo izaugsmi), ieviešot inovācijas, kas atbilst patērētāju tendencēm, un attīstot mūsu lielos ikoniskos zīmolus,” komentēja Nestlé vadītājs Marks Šneiders.

“Tajā pašā laikā mēs esam novērojuši cenu samazināšanos straujāk, nekā gaidīts. Tāpēc mēs uzskatām, ka ir saprātīgi koriģēt mūsu prognozes šim gadam, paredzot, ka organiskā pārdošanas apjoma pieaugums tagad būs vismaz 3 %,” piebilda Šneiders.

Uzņēmums paziņojumā presei norādīja, ka kafija bija lielākais organiskās izaugsmes veicinātājs ar vidēji vienciparu pieaugumu, ko veicināja trīs vadošie pasaules kafijas zīmoli Nescafé, Nespresso un Starbucks.

Mājdzīvnieku kopšanas un aprūpes nozarē pieaugums bija vidēji viencipara skaitlis, ko veicināja nepārtraukts uz zinātniski pamatotiem augstākās kvalitātes zīmoliem Purina Pro Plan, Fancy Feast un Purina ONE, savukārt konditorejas izstrādājumu pārdošanas apjomi pieauga ar augstu viencipara skaitli, pateicoties KitKat un vietējiem zīmoliem.

Uzņēmums norādīja, ka kulinārijas jomā Maggi nodrošināja spēcīgu izaugsmi, ko kompensēja saldētās pārtikas produktu pieaugums Ziemeļamerikā.

Tikmēr uzņēmuma pamatdarbības peļņa bija 7,8 miljardi Šveices franku (8,17 miljardi eiro), kas atbilda analītiķu prognozēm.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru